2 doorzetters ( of eigenlijk 3 als je mij meetelt...)

28 januari 2016 - Malakal, Soedan

Deze foto werd gemaakt op 28 januari 2016 in Malakal, Soedan met een Canon Powershot A1100 Is.

1. Dirk en Hannie:
    3 februari 2016
    hoi lieve Mirjam,
    joh, wat maak jij wat mee !!! heftig hoor.... we kunnen ons voorstellen dat je aan vakantie toe bent! en als iemand het verdiend heeft ben jij dat wel!!!! je mag best weten dat we heel veel respect en waardering hebben voor het werk wat je doet,en als je dan zegt wat zou ik graag mijn familie weer zien,zwemmen, langs de haven lopen dan snappen we dat je dat allemaal mist!! we denken veel aan je Mirjam en hebben het vaak over jou.....
    we bidden jou Gods wijsheid en zijn zegen toe voor het geweldige werk wat je voor Hem mag doen, we bidden dat Hij er voor zorgt dat jij er niet aan onderdoor gaat....fijn dat je er nu even tussenuit kunt en we hopen dat je daar mag genieten van die heerlijke stranden en je lekker laat verwennen in het hotel waar je logeert en je weer nieuwe energie krijgt om je werk weer op te pakken!!
    dag, lieve en warme groetjes van Dirk en Hannie.