Bril gestolen, dit is m'n nieuwe look!! ( gelukkig een reservebril gehaald bij Pearle,...)

27 juli 2014 - Malakal, Soedan

Na mijn eerste duik in de prachtige, blauwe, warme Indische oceaan, kwam ik terug bij de plek waar ik mijn tas had neergelegd, waar een handdoek, m'n bril en de sleutel van m'n kamer inzaten.
Geheel verbaasd was ik dat de tas er niet meer was, m'n slipper stonden er nog, maar de rest was weg…!!!  Ik voelde me zo veilig daar aan de kust, dus had m'n tas gewoon op het pad gezet omdat het erg hard waaide op het strand.
Echt balen, ik had net een nieuwe bril aangeschaft omdat dit makkelijker is dan lenzen en een leesbril elke keer op en af te zetten. Gelukkig had ik 3 weken voor vertrek me bedacht om toch ook maar een reservebril aan te schaffen, want je weet maar nooit. Ik had echter nooit bedacht om op deze manier mijn bril kwijt te zullen raken.
Maar goed, niet al te lang getreurd, ik was lekker op vakantie en beter m'n bril weg, dan ik weg!

Deze foto werd gemaakt op 27 juli 2014 in Malakal, Soedan met een Canon Powershot A1100 Is.

1. Sonja:
    28 juli 2014
    Wat jammer dat je andere bril weg is! Maar deze staat je ook goed hoor:-)