Rainy season

14 augustus 2014 - Malakal, Soedan

Vannacht heeft het weer even flink geregend en dan staat alles hier blank, het wordt hierdoor steeds moeilijker om overal te komen zonder natte voeten te krijgen en niet te vergeten de klonten modder aan je laarzen.

blub blub

Vanochtend heb ik echter een geheel nat pak gehaald. Ik was al door het eerste stuk blub heen, je weet niet waar het dieper is of glibberig ( lijkt wel wat op wadlopen) dus ik was al op de helft en had m’n camera mee om andere collega’s die naar buiten kwamen op de foto te zetten.

En daar kwam Charles…echter halverwege verloor hij zijn evenwicht en viel in het water en de blub, allerlei mapjes die hij in z’n hand had dreven alle kanten op. ‘ Mirjam, je moet me komen redden’ en daar ging ik dus weer terug. Dit ging niet helemaal goed, Charles trok zich aan me op en ja hoor, daar ging ik ook………

Aan de overkant bij het kantoor stonden veel mensen te wachten en die hadden een mooie show wat dat betreft zo aan het begin van de dag, ze kwamen ons snel te hulp. Ik schoot in de lach en kan er nog steeds om lachen als ik terug denk. Hannah kwam net naar buiten en heeft foto’s gemaakt, die wil ik jullie niet ontnemen. Rainy season in Renk…

Volgende keer weer haba-haba door met verslag uit de kliniek.

1. Diana Gorter:
    15 augustus 2014
    Een ding is zeker: ik neem m'n laarzen mee!!!
    Thanks for sharing Mirjam...
  2. Lenie:
    15 augustus 2014
    Lieve Mirjam,
    Als een vis in het water, prettig dat collega's zich aan jou kunnen optrekken. :-) maar zo te lezen kan je ook op hen terugvallen.
    Fijn Mirjam, dat jullie ondanks alle ontberingen het goed hebben met elkaar. Het zijn heftige tijden in de wereld!
    We wensen jullie dan ook Gods onmisbare zegen en nabijheid toe!
    Groeten, Frans en Lenie
  3. J.bakker-sipkema:
    17 augustus 2014
    Hallo Mirjam
    Heftig hoor. Ik bewonder je en wens je met ale medewerkers veel sterkte en Gods zegen toe. Hart. Groeten fam. Bakker
  4. Weltje Postma:
    18 augustus 2014
    Lieve Mirjam! Je "hoort" bijna jou spontane lach op de foto's
    Ben zo blij dat het zo goed daar met jou gaat! Het is zo een onrustige tijd nu. Hoe gaat het met je vrienden in Liberia?
    Hopelijk zijn ze niet in de omgeving waar het ebola virus rondwaart.
    Mirjam alle goeds voor jullie daar , en ik kijk weer uit naar jou prachtige verhalen! Liefs en groet Weltje!