Voorbereidingen

10 april 2014 - Harlingen, Nederland

Na een week te zijn ingepraat op het hoofdkantoor van Medair in Zwitserland, zit mijn hoofd vol met nieuwe informatie. Op 8 april heb ik mijn laatste werkdag bij  BJZ gehad en afscheid genomen van mijn collega's waar ik de afgelopen 6 jaar mee samen heb gewerkt. Het is goed zo, de tijd is rijp om deze stap te zetten en ik heb er zin in!

Nog 3 weken en dan ben ik al in Kenia, of Juba. Er moet nog het één en ander voorbereid worden hier thuis, de nodige documenten regelen, vaccinaties etc. etc. maar dat gaat lukken in deze weken die ik daarvoor heb uitgetrokken.

Nog even lekker genieten van het voorjaar, de zee, de pier, wandelen en zwemmen en natuurlijk afscheid nemen van deze en gene, wat soms best moeilijk is. Maar ook dat hoort erbij, als je eerst maar weg bent.................

1. Wendy van Amerongen:
    11 april 2014
    Ha Mirjam, van harte welkom! Gaaf dat je een blog bijhoudt. Succes met de laatste voorbereidingen.
  2. Ineke develing:
    29 april 2014
    Ha Mirjam! Wat geweldig dat je avontuur nu gaat beginnen en leuk dat het je is gelukt toch een blog aan te maken. We wensen je van harte gezondheid en Gods bescherming voor deze stap die je nu gaat maken. Ga met Hem. Lieve groet, Ronald en Ineke
  3. Marian:
    Lieve Mirjam

Nu gaat het echt gebeuren, hoe spannend.....
    hele goeie reis gewenst en Gods zegen en heel leuk dat je deze blog heb kunnen we je mooi volgen!!

liefs Marian
  4. Frans en Joke Faber:
    29 april 2014
    Daar ga je dan Mirjam heel veel plezier op je verre nieuwe werkplek en een fantastisch goede reis er naar toe.
    liefs van Frans en Joke
  5. Lenie:
    29 april 2014
    Nog enkele uren verwijderd van een andere cultuur klimaat, omstandigheden, kortom een wereld van verschil, lastige dag vandaag denk. In ieder geval leuk, dat we je op deze manier een beetje kunnen volgen. Een goede en gezegende tijd daar gewenst! Hartelijke groet, Frans en Lenie
  6. Annelies:
    29 april 2014
    Nog eventjes Mirjam en dan is het zover! Wat heb je hier naartoe geleefd!
    Zet hem op daar en we gaan je volgen via deze blog! Heel veel succes.

Groetjes je buurtjes 12!
  7. Ploni de Berg:
    29 april 2014
    Hoi Mirjam, heel veel succes daar in het verre vreemde land. Geweldige ervaring voor je, andere cultuur, mensen en gewoontes, heel spannend allemaal. Een heel goede en gezegende tijd toegewenst daar. God staat naast je en houd van je. Liefs Ploni.