Thuis

11 mei 2015 - Harlingen, Nederland

Ik ben weer thuis, m’n leven en werken in Zuid Soedan is stil gezet.

Reden hiervoor is dat mijn moeder ernstig ziek is geworden. De afgelopen 3 weken is ze opgenomen geweest in het ziekenhuis en zijn er onderzoeken geweest. Ik was veel te ver van huis en wilde niets liever dan naar huis te gaan.

Mijn moeder is inmiddels ook thuis en we hopen als gezin nog een goede tijd met elkaar door te brengen, we weten niet hoe lang mijn moeder nog bij ons kan blijven. Zij zelf is erg moedig en krachtig en heeft geen angst, haar vertrouwen op onze liefdevolle Vader is groot, dag voor dag draagt hij ons en helpt ons om er voor elkaar te zijn. Mijn moeders rust in alles, geeft ons ook rust.

Filippenzen 4: 6-7:Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden. Dan zal de vrede van God, die alle verstand te boven gaat, uw harten en gedachten in Christus Jezus bewaren.

Hartelijke groeten,

Mirjam

1. A.Terpstra:
    Sterkte Mirjam....
  2. Rachel:
    11 mei 2015
    Heel veel sterkte Mirjam!! Gods nabijheid toegebeden.
  3. Marian:
    lieve Mirjam

Dat is schrikken, vanuit hier heel veel sterkte en Gods kracht en zegen
    liefs Marian
  4. Helga de Jong:
    11 mei 2015
    Heel veel sterkte met je moeder! Wens haar vooral veel goeds toe en beterschap!
  5. Roelie en Jan:
    11 mei 2015
    Heel veel sterkte en Gods zegen gewenst
  6. Guus:
    Tot gauw en goede reis!
    Dikke knuf
  7. Ineke Beverlo:
    11 mei 2015
    Lieve Mirjam, heel veel sterkte in deze periode.
    Het kaarsje brandt, lichtpuntje voor jullie allemaal in het bijzonder voor je lieve moeder.
  8. Anja Schilder:
    11 mei 2015
    Dat is heftig. Een goede keuze van jou om nu hier te zijn. Heel veel sterkte en Gods nabijheid voor jullie allemaal,
    groet Anja
  9. Garry:
    12 mei 2015
    beste Marjan verstandig om nu thuis te zijn. Al is je moeder vol vertrouwen toch is het fijn om, die haar lief zijn, dicht bij zich te hebben. veel sterkte in de komende tijd
  10. Jikke:
    Lieve Mirjam,

Heel veel sterkte en Gods zegen toegewenst.
    Een goede keus van je om weer thuis te komen.

Liefs van Jikke
  11. Dieuwer Blom:
    Dag Mirjam.

Dan is Soedan wel heel ver weg en wil je het liefste thuis zijn. Ik hoop dat jullie nog met z'n allen nog een heel goede tijd hebben. De mensen daar zullen je missen. Heel veel sterkte. Groet, Dieuwer.
  12. Riet de Kloe:
    Lieve Mirjam.

Wat fijn om nu thuis te zijn.
    Sterkte in deze situatie.
    Liefs Jan& Riet.
  13. Diana Gorter:
    13 mei 2015
    Lieve Mirjam, heel veel sterkte en bovenal de zegen van onze God de Vader en zijn rust en vrede. Geniet ook nog van deze waardevolle momenten met elkaar. Blessings!
  14. Leonie:
    13 mei 2015
    Hoi Mirjam,
    wat heftig, snap dat je dan gewoon thuis bij je moeder en verder familie wilt zijn. Sterkte en Gods zegen en nabijheid toegewenst!
  15. Weltje Postma:
    26 mei 2015
    Lieve Mirjam,wij zijn een paar weken weg geweest, dus nu wil ik jou en je familie alle sterkte wensen in de tijd dat jullie samen voor jullie moeder kunnen zorgen! Het geeft ook kracht en veel liefde om dat samen te kunnen doen! Met liefde en groet Welly!