Wadlopen voor Medair

10 juni 2016 - Malakal, Soedan

Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik meegedaan met een sponsor wadlooptocht voor Medair, dat was een unieke ervaring!

super

Dit jaar wordt deze tocht weer georganiseerd en wel op 18 juni. 2 vriendinnen van mij, Hilda Eppinga en Berdine Borgers gaan deze keer de uitdaging aan, Niet voor watjes!!

Hilda heeft vorig jaar samen met mij gelopen zij heeft dus ervaring wat dat betreft en ik kan zeggen dat ze echt geen Watje is.

Ze zoeken nog sponsors en het zou fijn zijn als ze langs deze weg geld kunnen inzamelen, voor Zuid Soedan dit keer.

Via onderstaande link kunnen jullie sponsoren, hij staat op naam van Hilda Eppinga

Jammer dat ik zelf niet mee kan doen dit jaar, maar ik draag hier ter plekke m'n steentje bij en de regentijd nadert dus voelt het hier straks ook als 'wadlopen' als we weer met de voeten door de blub moeten vanwege de regen.

blub, glibberig en even wennen

1. Berdine:
    10 juni 2016
    Beste Mirjam,
    Fijn dat jij het ook even onder de aandacht brengt.
    Hopelijk komen er zo nòg meer sponsoren, die helpen het streefbedrag te halen.
    Mijn wandelschoenen staan al klaar en ik zal het echt lopen met jou in gedachten. Want als er iemand géén watje is, ben jij het wel.
    Lieve groet,
    Berdine.
  2. Agnes:
    10 juni 2016
    graag gedaan en in gedachten lopen we samen ook een eindje.
    zoals toen met werelderfgoed!
    dag Mirjam, groet van Agnes en pier.
  3. Carla:
    13 juni 2016
    hoi Mirjam, ik ga meelopen dit keer :-), zal aan je denken hoe jij daar ook door de modder loopt, weet nog die keer dat we de auto uit moesten stappen midden in de blubber ;-)
  4. Hilda Eppinga-Hut:
    22 juni 2016
    Het was best pittig, we hadden meer slik als de vorige keer, en ik ben zelfs een keer tot boven de knieën in de modder gezakt. Dat was lastig weer eruit komen. Maar we hebben het gedaan! Berdine is ook een topper zeg, echt een bikkel! En we wisten waar we het voor deden.